2015/02/24

Подарки для подруг / Kingitused sõbrantsidele 1

По гороскопу я - стрелец, и получилось так, что в лучшие подруги я выбрала себе таких же "стрельчих". В декабре кроме общих праздников у меня еще и несколько важных дней рождений, а значит много поводов для творчества. В прошлом году для одной подруги я сделала маленький блокнотик и магнит на холодильник. Блокнотик Sin and Virtue - карманного формата, размером всего 15 x 10,5 см и состоит из 40 листочков. В обложке использована разного сорта и плотности бумага, атласная лента и разный декор, форзацы украшают странички из старой книги и штампы.

Olen tähtkujult ambur ja juhtus nii, et valisin oma parimateks sõbrannadeks minusugused amburnaised. Seega detsember on mu elus kõige kirevam kuu - jõuludele ja aastavahetusele lisaks veel mitu sünnipäeva pidada. See asjaolu soodustab ka loomingut. Ühe sõbranna jaoks tegin ma eelmisel aastal väikese märkmiku ja külmkapimagneti. Taskumärkmik Sin and Virtue on pisike - 15 x 10,5 сm, sees 40 valget lehte. Kaasi kaunistab erinevat sorti paber, atlaslint ja igasugu dekoor. Sisekaaned on kaetud vanade raamatulehekülgedega ja templitega. 










В добавок к блокнотику сложился вот такой нежный магнитик на холодильник. Ими я время от времени балуюсь, надо бы выложить в блог уже ранее сделанные магнитики...

Märkmikule lisaks kujunes iseenesest selline õrn külmkapimagnet. Nende valmistamisega lõbustan ma end aeg-ajast - peaks lisama blogisse juba valmistehtud...




Комментариев нет:

Отправить комментарий